Thursday, October 2, 2008

Berita terbaru MP Global dan Selamat Hari Raya!!












Salam dan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua warga-warga MP Global dan downline-downlineku sekalian alam.
Untuk pengumuman semua, system MP Global sudah up dan sekarang ni tengah finalise untuk kita semua kasi boom selepas raya. Bagi pihak group saya, bolehlah mula register ke :

http://www.mpglobal2u.biz

1) Click register
2) Letak sponsor : dianey
3) Sejurus selepas register...SMS ke 0162764494 Username,Password,Nama, No fon untuk saya activatekannya bila system ready 100%.
4) Bagi downline saya yang mempunyai account lebih dari satu, HANYA register 1 account yang utama dahulu sebelum mula register account-account yang lain.

System belum lagi ready 100%. Saya telah diberitahu oleh Tuan Syed 001 dan programmer Frank, system akan benar-benar ready pada hari Isnin (6/10/2008). Buat waktu ini, setiap akaun boleh mula register tetapi belum boleh di-activatekan kerana pihak MPE masih dalam proses final touch-up dan final modification terhadap system agar bila program ini bermula tiada sebarang masalah dalam system yang akan berlaku bila dah berjalan. Kita juga boleh promote kaw-kaw dan kita semua boleh mendapatkan keuntungan darinya selepas system ready 100%. :)

Saya sekarang ini melaporkan dari kampung, dan ikutkan saya juga membuat promotion tentang MP Global ini disini dan respons dan feedback yang diberikan amat menggalakkan. Insyallah group kita akan meletup selepas raya ini. :)

Ingin diingatkan sekali lagi, semua downline-downline boleh mula register di
http://www.mpglobal2u.biz dan :

1) Click register
2) Letak sponsor : dianey
3) Sejurus selepas register...SMS ke 0162764494 Username,Password,Nama, IC, No fon untuk saya activatekannya bila system ready 100%.
4) Bagi downline saya yang mempunyai account lebih dari satu, HANYA register 1 account yang utama dahulu sebelum mula register account-account yang lain.

Sebarang soalan dan pertanyaan boleh call/sms ke 0162764494/60169988528 atau terus lawat blog saya di
http://mpglobal.blogspot.com

-Dianey&Aidil-

No comments: