Tuesday, October 21, 2008

Salam buat semua warga MPE!!!

Salam semua warga MPE dan ahli-ahli groupku sekalian.

Sudah sekian lama saya tak post disini dan tidak menulis sepatah dua kata di blog. Walaupun begitu, saya dan asben tetap aktif dan sudi membantu pada semua ahli-ahli MPE yang memerlukan bantuan secara offline diluar sana. Hanya call sahaja di talian HOTLINE kami di 0162764494 untuk sebarang soalan atau pertanyaan boleh kami bantu memandangkan group kami deal terus/direct dengan pihak company dan 001 program ini. Sejak 1-2 minggu ni kami sibuk melayani prospek-prospek downline kami yang membuatkan saya dan asben melakukan road tour ke Kelantan, Terengganu, Kuantan, Perak, dan sekitar Lembah Klang. Selepas ini, kami akan meneruskan lagi road tour kami bagi Kuching Park Hotel@Sarawak(1st November 2008), Perlis, dan Penang. Bagi downline-downline kami yang ingin kami datang bagi melakukan penerangan secara berkumpulan... sila kumpul 15 orang minimum untuk kami melakukan penerangan tentang cara menghasilkan keuntungan dari program MP Global ini.

Hasilnya setelah hampir 20 hari selepas soft launch MP Global kami menjalankan bisnes MPE, sambutan yang kami terima amat menggalakkan. Malahan, setelah program investment "Duduk diam dapat duit" telah diserbu oleh pihak berkuasa dan banyak program2 lain yang tidak mempunyai lesen terpaksa tutup kedai membuatkan MP Global bertambah gah dan sambutan yang diterima amat diluar jangkaan. Lihat sahaja pada setiap kali briefing company di HQ pada tiap2 hari Selasa dan Jumaat sentiasa penuh dengan ahli-ahli baru dan prospek-prospek.

Ok, untuk downline-downline saya dan asben.. sila download borang-borang berikut dan sila isikannya dan pulangkan pada saya secepat mungkin untuk saya submit pada company bagi tujuan pengesahan untuk mengelakkan account anda di-freeze. Sila download borang tersebut dan hantarkan kepada :

1) Email kepada : ezrafx@yahoo.com ATAU
2) Fax kan kepada : 0320969085 (SERTAKAN USERNAME ANDA)

Sila download borang berikut dan email/fax kepada saya ASAP.

BORANG PENDAFTARAN MPGLOBAL :



BORANG LOAN DENGAN COMPANY (Loan perlu bayar "jika" ada bonus) :





P/S : Buat semua ahli-ahli groupku, sila download dan isikannya dan hantar pada saya samada fax atau email. Jika account anda kena freeze amat sukar dan memakan masa untuk saya request pada company utk unlock account anda. Tima kacih.

P/S 2 : Bagi ahli-ahli groupku, jika anda terdapat prospek yang berminat sila undang mereka ke HQ untuk mendengat taklimat oleh company setiap hari SELASA dan JUMAAT pada setiap minggu. Saya boleh berjumpa dan membantu mereka untuk memberikan penerangan cara-cara membuat keuntungan di MP GLOBAL.

No comments: