Thursday, October 9, 2008

Marilah kita bersama-sama menghasilkan keuntungan!

Salam Semua.

Alhamdullilah syukur kehadrat illahi. Kesemua ahli-ahli group saya sudah selamat di key-in ke dalam system. Bagi ahli-ahli group bolehlah memulakan bisnes kita ni dan menghasilkan keuntungan darinya.

Kebanyakan daripada ahli-ahli group kita amat beruntung kerana sudah diberi 1 kaki FREE kepada anda. Samaada anda menggunakan peluang yang tersedia atau tidak yang menentukan kejayaan anda didalam program ini. Bayangkan potensi keuntungan yang dapat dijana bagi mereka yang mempunyai 1 kaki panjang yang telah diberikan. 1 pairing yang terhasil boleh menjana untung RM300...tidak termasuk extra RM120 dari bonus Direct Sponsor.

Walaupun setiap account mempunyai loan yang perlu dilunaskan... jika anda berusaha dengan bersunguh-sungguh dalam waktu sekejap sahaja anda mampu lunaskan loan tersebut dan meraih keuntungan yang bersih.

Bagi menambah semangat dan pendorong bagi semua warga-warga Mp Global terutamanya ahli-ahli group saya.. disini saya sertakan screenshot dari salah satu account saya yang telah menghasilkan keuntungan dari bonus "pairing" sahaja mencecah (USD2,376.00/RM8316.00). Ini belum termasuk bonus dari Direct Sponsor dan Royalti Bonus :


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gambarajah bonus setelah seminggu join. (Sila Klik Gambar untuk rajah besar)


Bagi mereka yang teruja dan ingin mendapatkan nasihat dan strategi bagi menghasilkan keuntungan seperti yang telah diraih.. Boleh call/sms/ym anytime dengan saya untuk mendapatkan tips-tips. Kalau ikutkan hati saya, saya mahu semua ahli-ahli group saya meraih keuntungan yang sama. Malahan, anda boleh mendapatkan keuntungan yang lebih lagi dari apa yang telah saya hasilkan...insyaalah.


-Aidil&Dianey-
0162764494
http://mpglobal.blogspot.com

No comments: